[QUOTE = "Bustamed, post: 7237744, member: 772204"] done :)[/ QUOTE]
svp bustamed :)

[QUOTE = "Bustamed, post: 7237733, member: 772204"] I have one in Kalhash and someone else this morning in my opinion still not ban and it's a shared that I had on Facebook so I share in MP not everybody please keep the good it is important :)[/ QUOTE]

me too svp
fait :)

Ok les mec si il es ban je vais partager un autre unique celui la il est unique le mien et à personne d'autre avec adresse mac Cid psid je l'ai acheté j'en ai quelque un 1minutes les gars j'organise sa..

[QUOTE = "Bustamed, post: 7237761, member: 772204"] Ok guys if he's ban I'm going to share another unique one he's unique mine and to no one else with mac address cid psid i've bought I have some 1minutes guys I'm organizing his .. [/ QUOTE]

merci bustamed!!

Ok les mec si il es ban je vais partager un autre unique celui la il est unique le mien et à personne d'autre avec adresse mac Cid psid je l'ai acheté j'en ai quelque un 1minutes les gars j'organise sa..
Proteger vous les gars svp et le balancer pas sur un. Autre fofo

[QUOTE = "Bustamed, post: 7237768, member: 772204"] anyway I do not give it to everyone for not being swayed to another fofo [/ QUOTE]
moi svp :)

Retour