Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Do I need to invest my own money?
The 20€ bonus is just a promotional gift to demonstrate how things work, it is not designed to give you a lot of profit. If you choose not to invest your own funds to buy more waste, it will take a few cycles before you can have enough profits to withdraw since the minimum withdrawal amount is 20€. Also, please note that as long as you do not make any deposit of your own, you can only withdraw through bank wire, not through Paypal or Bitcoin. This is to comply with international AML and KYC financial regulations and to prevent fraudulent users who sign up multiple accounts or bot registrations just to take advantage of the bonus. I invite you to revisitVous devez être inscrit pour voir les liens ! Inscrivez-vous ou connectez-vous ici.andVous devez être inscrit pour voir les liens ! Inscrivez-vous ou connectez-vous ici.as it contains a lot of helpful information to assist you in making full sense of the system and how you can most benefit from it.
Tu peux partager ton bot ^^Je sais as du tout , essaye
Mais moi se que je fait c'est que je fait tourné mon BOT sur un autre site , je fait les offres sur une appli et je suis sur ce site , c'est pas mal![]()
MDRRRRJ'ai atteint 40€ en 6 mois y compris les 20€ sauf que au moment de le retirer, ça n'a pas marché.
N'importe quoiEt en plus de ça j'ai eu le bonus de 20€ sans payer, si tu savais pas, ce genre de site sa s'apelle des ponzi.
Fais un tuto je t'en prisJe sais as du tout , essaye
Mais moi se que je fait c'est que je fait tourné mon BOT sur un autre site , je fait les offres sur une appli et je suis sur ce site , c'est pas mal![]()