Résolu problème iFunbox avec mon iPod ios 8.3

Statut
N'est pas ouverte pour d'autres réponses.

ZOLAK - CircleState

hardware music! 23!
Premium
Inscription
22 Janvier 2014
Messages
1 322
Réactions
259
Points
14 618
RGCoins
0
salut :RG:
quand je veux ouvrir une application dans user app il me met se message d'erreur "
App Sandbox access is restricted by Apple to ones with "iTunes File Sharing" enabled since iOS 8.3.
Jailbreak is required to open the sandbox of this App." pourtant il est bien jailbreak, une solution?
 

Louki

Ancien staff
Inscription
12 Mars 2021
Messages
7 536
Réactions
4 583
Points
10 116
RGCoins
0
salut :RG:
quand je veux ouvrir une application dans user app il me met se message d'erreur "
App Sandbox access is restricted by Apple to ones with "iTunes File Sharing" enabled since iOS 8.3.
Jailbreak is required to open the sandbox of this App." pourtant il est bien jailbreak, une solution?
Bonjour,

Cette application ne fonctionne plus depuis la 8.3 | Apple a bloqués toute les connexions entrantes de l'applications. :(

"iOS 8.3 ruined our freedom of controlling data in our installed Apps and Games," writes iFunBox in a Facebook post. "Apple blocked access of the entire sandbox directory of every installed App since iOS 8.3. Previously only writing is block in executable directory. Now we totally lost the control of Apps on our own devices. We are investigating the situation. Before there is a solution, iFunbox will fail to open data directory of any App if the device is not jailbroken."

Si c'est résolu clique en dessous
 
Cette réponse a aidé l'auteur de cette discussion !
Statut
N'est pas ouverte pour d'autres réponses.
Haut